Обмін та повернення

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня покупки за умови що:

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

- немає подряпин, потертостей, сколів і слідів використання;

- програмне забезпечення не піддавалося змінам і є в наявності документи, що підтверджують факт покупки;

- обмін і повернення проводиться після діагностики, перевірки та висновку сервісного центру.

УВАГА! СІМ карти, карти пам'яті, інформацію з пристрою перед відправкою в сервісний центр зберігайте та залишайте у себе - сервісний центр не несе відповідальність за втрати сім карт, карт пам'яті, інформації з вашого пристрою

Сервісний центр може відмовити в поверненні або обміні смартфону в 14 днів після покупки, якщо:

- є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- були проведені несанкціоновані зміни програмного забезпечення.

Повернення, обмін або доставка в сервісний центр здійснюються через компанію "НОВА ПОШТА":

- всі витрати, пов'язані з доставкою товару в наш сервісний центр, оплачує покупець;

- обмін або повернення товару протягом 14 днів, оплачує покупець;

- після отримання ми зв'яжемося з Вами для уточнення причини відправки.